Konkurs – zaprojektuj koszulkę z logo JBL

17 Lut 2015 | Autor: | Kategoria: Sprzęt RTV, TOP news

Marka JBL prowadzi konkurs na projekt koszulki z logo JBL, w którym do wygrania jest nagroda pieniężna o wartości 3000 zł. Projekty sześciu grafik z gatunkami muzycznymi z dyskretnie wkomponowanym w nie logotypem marki JBL nadsyłać należy do 27 lutego 2015 r., a gatunki muzyczne do zaprezentowania to rock, jazz, hip-hop, reggae, blues oraz muzyka klasyczna.

Projekty powinny być przygotowane w jak najlepszej jakości, minimalnie 300 DPI. Maksymalne wymiary projektu to 33×40 cm. Prace powinny zostać przesłane w krzywych i zapisane w formacie JPG, psd, svg, PDF lub crt. Szczegóły konkursu dostępne są na stronie Organizatora www.jbl.com.pl/konkurs-na-projekt-koszulki-z-logo-jbl,p34,a92.html.

materiały prasowe

materiały prasowe

JBL, marka wiodącego światowego projektanta, producenta i dostawcy rozwiązań audio i infotainment firmy Harman,  to jedna z najbardziej znanych marek sprzętu nagłaśniającego na świecie. Firma z Northridge w Kalifornii obecna jest wszędzie tam, gdzie może być odtwarzany dźwięk – od laptopów i samochodów, przez systemy hi-fi, kina domowego, głośniki multimedialne, aż po sale konferencyjne, lotniska i wielkie sceny koncertowe. Kolumny JBL można spotkać w większości kin na całym świecie, w tym w Kodak Theater, w którym odbywa się coroczna oscarowa gala. Wartu ttu wspomnieć chociażby o tym, że JBL nagłośnił olimpiady w Pekinie w 2008 i w Londynie w 2012 oraz stadiony na Euro 2012 w Polsce.